KOSOVO JE SRBIJA, DA ILI NE???

DJ_Boris -
Blog pregledan 306 puta.
Glasaj (5 glasova):

Dosli smo do kraja, ali samog kraja...
Od ovog mesta postoje 2 puta, tj. 2 resenja... a treceg nema... a te demonstracije su glumljenje nekog 3 resenja, da ce se stranci sazaliti kada vide kako se mi skupljamo i mirno protestujemo... Nikad se to nece desiti...

E sad... Protesti... TOTALNA GLUPOST... Samo mlacenje vremena i para, i cemu sluze, koga od stranaca zabole qu.. za nase proteste... Albanci organizuju protest pa pride proteraju 10.000 hiljada srba i ubiju na stotine, koju smo godisnjicu danas obelezili. Cenim davanje parastosa, ali kakve demontracije to je nebuloza. Samo time sto se blokiraju ulice Beograda se cini steta...


ELEM, jedina dva logicna resenja su:

1. Odmah priznati Kosovo i pokusati debelo naplatiti zaostala dugovanja...

2. Momentalno stupiti u rat, tako sto ce se objaviti okupacija nase zemlje (kao sto je okupirana), opsta mobilizacija i svi dole na Kosovo da se brani ono sto je nase...

Licno sam za to da se stupi u rat...
A svi oni koji su bili za demonstracije i oni koji su bili protiv mogu da se izjasne za koje su resenje...

Nas Ministar Odbrane kaze da nece da upotrebljava vojsku, pa cega je onda on ministar, cemu on onda sluzi... Dokle cemo vise mlatiti praznu slamu i presipati iz supljeg u prazno....???


Komentari « 1 2

DJ_Boris je napisao:
EeEeeee, moj sine... Meni je zao sto tako mislis.
Ne ocekujem da svi dele moje misljenje. Mnogo smo slabi i jadni, to stoji, ali je
tome u mnogo doprinela ova jadnicka vlast od 2000 godine. Razbucali su nam vojsku,
a primaju ministarske i poslanicke enormno velike plate. To je sve smisljeno
radjeno. Ja sam dao zakletvu, poljubivsi Srpsku zastavu da cu braniti drzavu
Srbiju. Kome se to ne svidja moze i dalje da nastavi da seta curice po Beogradu.
Nije rat doneo nikom nista dobro, a nama je mnogo oduzeo, i ako se ne
suprotstavimo, sutra je na tapetu Sandzak. Zar nisi video kako se Vehabije tesko
naoruzavaju. Pa posle toga Vojvodina, pa i Bugari da uzmu sve do Surbulice, da
Vlasinsku Rosu pijes Made in Bulgaria... Jel to hoces? Pa tebi je lepo da ti samo
ostave ovaj Beogradski pasaluk sa okolinom... i jedno omanje setaliste gde cemo da
setamo devojcice...
Ok. svako ima svoje misljenje tebi brate ako se ratuje ti ratuj ja bogami necu jer
je to uzaludno i pokusavati jer sigurno gubimo. A ja koliko se secam bombardovanje
je bilo 1999. i jel vidis kako smo pobedili za manje od tri mesesa, poruseno sve i
dzaba izginuo narod a kosovo opet pod tudjom vlascu! I vojska ti nije razbucana od
2000. nego 1999. i ranije. Za 10 godina izgubili smo 4 rata i bi hteo jos
STRASNO!!!
marko_struja 23.03.2008 u 19:51:03
marko_struja je napisao:
Ok. svako ima svoje misljenje tebi brate ako se ratuje ti ratuj ja bogami necu jer
je to uzaludno i pokusavati jer sigurno gubimo. A ja koliko se secam bombardovanje
je bilo 1999. i jel vidis kako smo pobedili za manje od tri mesesa, poruseno sve i
dzaba izginuo narod a kosovo opet pod tudjom vlascu! I vojska ti nije razbucana od
2000. nego 1999. i ranije. Za 10 godina izgubili smo 4 rata i bi hteo jos
STRASNO!!!
Vojska je razbucana tacije od momenta kada je Demokratska vlast uzela ovu drzavu
pod ruke... A onda pocelo pranje para sa miletom dragicem, kupovina satelita, uska
saradnja sa Natom...i ostale nebuloze. Bombardovanje nema veze sa raspadanjem nase
vojske. A izgubili smo tada zbog Miloseviceve lose politike. A ako ces iskreno za
vreme 99 godine, Kosovo je bilo skoro etnicki cisto od Siptara, tako da se nije
ginulo dzabe.
DJ_Boris 23.03.2008 u 20:31:54
Kako se nije ginolo za dzabe kad smo izgubili rat i podpisli kapitulaciju 99.
godine. Mi smo jos tad izgubili Kosovo. Kao sto priznajes zbog Miloseviceve lose
politike, ja koliko vidim ti bi hteo opet takvu politiku. Opet pitanje za tebe: Da
li mi mozemo da zivimo i radimo zajedno sa albancima sto u Srbiji sto na Kosovu i
da li ti mozes sad ili u buduce da mirno popijes kafu u centru Pristine sa majcom
KOSOVO JE SRBIJA!
marko_struja 23.03.2008 u 23:44:28
DJ_Boris je napisao:
U svakom ratu treba traziti saveznike... Realno, ako se izborimo za jaku vojnu
podrsku Kine i Rusije, imamo sanse... Realno draze bi mi bilo da na Kosovu zivi 2
miliona Kineza koji ce nositi Srpsko drzavljanstvo...
e i oni bi nam zasmetali kad tad. . .
verevulf 12.04.2008 u 12:33:38
Ja nisam za slobu ili nekog drugog naprotiv sve ih mrzim ! ali cinjenica je da nije
bilo slobe sad bi ti na vlasti bio stranac a citava srbija bi bila kao kosovo ili
kao bosna PUSILA BI KURCINU!
verevulf 12.04.2008 u 12:45:02
Resenje je stvaranje demokratsko -socijalisticke-komunisticke politike vodjenja
drzave, mnogo karanje zajebi zapad gangsta drogu i ostalo samo jebanje sto vise
dece i da nas do 2030 mesto par miliona bude desetine miliona a onda ce nam trebati
vise mesta za stanovnostvo a onda cemo da se krecemo u svim pravcima -jednostavno
kopirajmo albance i razmnozavajmo se i onda jebimo mamu svima oko nas. I nek novi
clan ustava bude da svaki bracni par mora da napravi toje dece i da ce drzava da
potpomaze njihovu decu ! Da vidis sta bi bilo za 10,20 godina ! :)
verevulf 12.04.2008 u 12:54:10
Sta bre ti lupas? Pa koliko godina su ovi na vlasit, pa je opet ista prica...

A da ne pominjem sto se uveliko kuva SANDZAK... Cak su im dozvolili da oforme
stranku koja se zove Stranka za Evropski Sandzak... Pa gde to ima? Nemoj da si
kod ociju slep i da se pravis da ne vidis... Koliko je oruzija nadjeno kod
Vehabija? Pa sta mislis, za sta im je trebalo toliko naoruzanje?
DJ_Boris 12.04.2008 u 13:26:40
verevulf je napisao:
Resenje je stvaranje demokratsko -socijalisticke-komunisticke politike vodjenja
drzave, mnogo karanje zajebi zapad gangsta drogu i ostalo samo jebanje sto vise
dece i da nas do 2030 mesto par miliona bude desetine miliona a onda ce nam trebati
vise mesta za stanovnostvo a onda cemo da se krecemo u svim pravcima -jednostavno
kopirajmo albance i razmnozavajmo se i onda jebimo mamu svima oko nas. I nek novi
clan ustava bude da svaki bracni par mora da napravi toje dece i da ce drzava da
potpomaze njihovu decu ! Da vidis sta bi bilo za 10,20 godina ! :)
Brate, ovo je najbolja ideja koju sam dosad cuo.... Svaka cast... Ali politika
vlasti posledjih 20 godina je takva da se samo pospesivalo sto manje dece...
pogotovo u posledjih 5...
DJ_Boris 12.04.2008 u 13:29:10
Auuuuu, sto si ti patriota.... svaka cast.....

Treba te staviti za primer patriotizma... Mozda da odes da predajes patriotizam
nerazvijenim zemljama kao sto su Albanija... ili oni kao zaostali i nerazvijeni
imaju usadjeno vise patriotizma?
DJ_Boris 12.04.2008 u 13:31:13
maximus je napisao:
da ga lepo priznamo i pocnemo da zivimo normalno
tako je
sta ce mi rat vise mi je prekucilo sve
zabole me za sve,samo da zivimo normano
a kome se ne svidja moze odmah da ode na kosovo i da tamo ratuje
:P:P:P:P:P:):):):):):):):):):)
USHANENJE 12.04.2008 u 15:03:05
Pa dajte da nam uzmu i ovo malo zemlje sto imamo...

Kako mislis da se vozis kroz srbiju, prva, druga....granica???
DJ_Boris 13.04.2008 u 14:37:35
USHANENJE je napisao:
tako je
sta ce mi rat vise mi je prekucilo sve
zabole me za sve,samo da zivimo normano
a kome se ne svidja moze odmah da ode na kosovo i da tamo ratuje
:P:P:P:P:P:):):):):):):):):):)
Koga zabole moze da cuva svoju mati kod kuce, dok mu drugi uzimaju zemlju.... Sutra
treba Siprat da ti dodje do vrata... Srbi da budu manjina u Srbiji, ali samo da
zivimo normalno? Pa sta je tu normalno... Da se odmah uvede obavezno ucenje
madjarskog jezika u Vojvodinu, da bi sutra Srpskoj manjini bilo lakse da se
sporazume u novoj drzavi...???
DJ_Boris 13.04.2008 u 14:40:20
Sto ste bre naivni... pa ispadose svi pametniji od nas... i Madjari koji
naseljavaju Vojvodinu, i takozvani Bosnjaci koji zauzimaju Sandzak... Samo Srbi,
ili bar ovaj narod koji sebe tako naziva, a nije dostojan tog imena, ispade najvise
glup...
DJ_Boris 13.04.2008 u 14:42:14
Samo mi reci kako u Novom Meksiku, jednoj od Americkuh drzava zivi isto 95 posto
Meksikanaca. Sto oni ne traze samostalnost? Kako to nije Meksicka drzava, vec
Americka?
DJ_Boris 13.04.2008 u 20:32:21
Pa sa takvim stavom tek necemo dogurati ni dokle... Koliko je manjih drzava a
mnogo jacih, u ekenomskom smislu, i da im ne treba Evropska Unija... Zar ne?
DJ_Boris 15.04.2008 u 22:32:14
Najpametniji komentar na blogu,heheh!
x_vampirella_x 15.05.2008 u 06:50:04
x_vampirella_x je napisala:
Najpametniji komentar na blogu,heheh!
Da, vrlo pametan... Najbolje je da nas sve boli kurac za sve...
DJ_Boris 15.05.2008 u 19:09:26
DJ_Boris je napisao:
Da, vrlo pametan... Najbolje je da nas sve boli kurac za sve...
Jest vala....hihihhiihihhi---ne petljam se u politiku,to je za ove na vlasti,ove
maloumnjake!
x_vampirella_x 15.05.2008 u 20:02:33
x_vampirella_x je napisala:
Jest vala....hihihhiihihhi---ne petljam se u politiku,to je za ove na vlasti,ove
maloumnjake!
Pa ovo nije politika... Politika nas je i dovela do ovoga. A sada treba nekako
pokusati pomoci Srpskom narodu na Kosovu.
DJ_Boris 15.05.2008 u 21:16:49
DJ_Boris je napisao:
Pa ovo nije politika... Politika nas je i dovela do ovoga. A sada treba nekako
pokusati pomoci Srpskom narodu na Kosovu.
Da,ali sami su se odjeelili !
Srbija nema visee nista s Kosovom!
Nije li tako?
ili......
x_vampirella_x 16.05.2008 u 07:26:31
svi na kosovo, srbija srbima!!!
Filipinho 16.05.2008 u 19:39:40
Srbija je sada dosta slaba da bi usla u rat, pogotovo sto Albanci imaju jake
saveznike, koji su se udruzili da Srbiji otmu njenu kolevku. Albanci su srusili
tolike manastire i crkve, i morace za to da plate kad tad... Bog je pravedan i nase
vreme ce tek doci...
DJ_Boris 16.05.2008 u 21:54:00
Nema razloga za rat Kosovo je uzgubljeno '99 i to je kraj price a ti curo izgleda
da ne znas sta znaci RAT ili ti to kapiras kao neku igru pucacine na kompu. Pitao
bih te da ti je neko nastradao u ratu od 1990 do 1999 a pogotovu 99. Ne bi sad tako
razmisljala. A i ti ces u rat kako da ne. I jos nesto, te politicke parole kao
Kosovo je Srbija ne vrede danas kad je realnos drugacija, gde su bili 99god da to
kazu. Samo pale narod na nemire a i sami znaju da se nista ne moze uraditi
silom............
marko_struja 17.05.2008 u 02:45:08
marko_struja je napisao:
Nema razloga za rat Kosovo je uzgubljeno '99 i to je kraj price a ti curo izgleda
da ne znas sta znaci RAT ili ti to kapiras kao neku igru pucacine na kompu. Pitao
bih te da ti je neko nastradao u ratu od 1990 do 1999 a pogotovu 99. Ne bi sad tako
razmisljala. A i ti ces u rat kako da ne. I jos nesto, te politicke parole kao
Kosovo je Srbija ne vrede danas kad je realnos drugacija, gde su bili 99god da to
kazu. Samo pale narod na nemire a i sami znaju da se nista ne moze uraditi
silom............
Sta tebi znaci izgubljeno? Znaci ako u Novom Pazaru zivi vecinsko Muslimansko
stanovnistvo, poreklom iz Bosne, znaci da je Novi Pazar izgubljen pa ga treba brze
bolje odcepiti od Srbije i pripojiti Bosni...

Moj otac je 9 godina ratovao na Kosovu. Izginule su mu mnoge kolege. A ja bi sutra
stao na branik otadzbine...
DJ_Boris 18.05.2008 u 01:29:38
I ja BRATE SRBINE UVEK RAT ZA PARCE SRPSKE ZEMLJE BIH STAO U GARD....
_Petar 20.05.2008 u 21:49:13
Jedino se slazem da je bolje voditi ljubav nego rad, ali parce Srpske zemlje je
parce Srpske zemlje... Bas me biga ko stanuje na Kosovu... Kosovo je Srpsko...
DJ_Boris 20.05.2008 u 22:37:40
mojne se vredjamo... To sto neko ima manjka nacionalizma i nacionalne svesti ne
znaci da ima viska u mozgu... Bas naprotiv...
DJ_Boris 21.05.2008 u 20:05:08
Hitman ja sam ziveo 10 godina dole... i morao sam zbog jebenih siptara da odem...
vidi se da nemas pojma o srpskim crkvama na kosovu, jer da imas ne bi rekao da ih
ima svega 4 sada... jeste dosta poruseno ali je jos dosta i ostalo... istina je,
takodje i zalosna, da je ostalo malo srba dole, ali mislim da se zbog njih treba
boriti... moj matori je isao dole da bi branio svoju otadzbinu. ja sam sad
punoletan. mnogi mi govore da ne idem u vojsku, ali cu se dobrovoljno prijaviti kad
zavrsim sa skolom. i ako bude rata rado cu otici dole... (ovo je odgovori za
CofiOlympiakos-a)

marko_struja nikad nista nije izgubljeno!!! Izgubljeni su samo vas mozgovi koji
tako misle...

opet u vezi toga da li da bude rata ili da priznamo kosovo kao nezavisno, ostajem
suzdrzan, ali mi odgovor malo, ali malo, prenagljuje prema ratu...
Cavic_Bronx 01.06.2008 u 14:49:53
marko_struja je napisao:
Ako tako mora bude onda da! Videces da ce Kosovo biti priznato od strane Srbije kad
tad, nego sad jos nije vreme za to. Kako smo priznali Hrvatsku, Bosnu i Sloveniju
tako cemo i Kosovo, nije dobro al sta ces! A ovo sto nam se sad plasira u medijima
od strane politicara to je samo politicki marketing u ostvarivanju politickih poena
i nista drugo!!! A ja sam siguran 100% da nijedna politicka stranka nema muda da se
suprostavi svetu u odbrani Kosova vojnim putem. Mi jednostavno nemamo vojsku za to,
a i da imamo ti znas da su sad na Kosovu dobro obucene vojne snage NATO, UNMIK,
KFOR i sad ce da dodje EULEX plus ALBANCI plus Al Kaida. Razmisli dodro da li mi
mozemo da im se suprostavimo? Njima bi se samo suprostavili fanaticni umovi i to ne
sto oni bas vole Kosovo nego iz licnih interesa da bi mogli da profitiraju. Nemoj
da nas politicari pale na RAT, rat nikom dobro doneo nije niti ce u buduce!!! TO JE
TO!!! RAZMISLI JOS JEDNOM DOBRO!!!

A tebe bih pitao da li ti se vise svidja da je mirno stanje i da juris curice po
gradu, lepo se oblacis , vozis dobra kola, pijes sa drustvom i tako neke lepe
stvari da ti se desavaju, sve sto radis da ti bude cool itd, ili da ides u rat po
kisi da se neko dere na tebe sto nisi dobro obavio zadatak, da uvek budes u strahu
da ne pogines. I da ti se ne daj boze to desi da pogines na pocetku rata, neces ti
biti nista drugo ne smo jedan u nizu brojeva na necijem spisku poginulih. Sta ti
imas od toga nego da ubijes sebe, povredis svoju porodicu tvojim gubitkom i budes
samo jedan u nizu ZA STA BRE!!!

NEMOJ DA NAM POLITICARI PUNE USI SVOJOM PROPAGANDOM.
Srbija nije nastala od Hrvatske, Bosne ili Slovenije... NASTALA JE OD KOSOVA!!!!
Prvi i jedino je Kosovo!
Cavic_Bronx 01.06.2008 u 14:53:00
jebo ovaj blog!!!!
_Hary_ 01.06.2008 u 14:53:43
ne znam sta je pametnije RAT ili PRIZNANJE, ali znam da smo u oba slucaja debelo
POPU*ILI
marre021 01.06.2008 u 14:57:25
Svima da kazem...

AKO NE POSTOJI NESTO ZA STA VREDI UMREDI, ONDA NE POSTOJI SMISAO ZIVOTA...

A svi ostali Beogradski lezilebovici mogu slobodno da me prozivaju i vredjaju.
Mozda sam ja i bio poslednji kad se delio mozak, ali imam mnogo veca mu..
Sada ne vredi ratovati jer bi to bilo samoubistvo, ali treba praviti planove kako
da se u buducnosti povrati kolevka Srbije.

1389 smo odbranili Kosovo, doci ce opet to vreme...
DJ_Boris 01.06.2008 u 23:11:28
e to sam hteo da cujem! svaka cast matori!!
Cavic_Bronx 04.06.2008 u 00:00:55
Cavic_Bronx je napisao:
e to sam hteo da cujem! svaka cast matori!!
Hwala... Napokon neko ko moze imalo da razume Srpsku istoriju, a ne istoriju moje
ulice...
DJ_Boris 04.06.2008 u 00:09:35
DJ_Boris je napisao:
Svima da kazem...

AKO NE POSTOJI NESTO ZA STA VREDI UMREDI, ONDA NE POSTOJI SMISAO ZIVOTA...

A svi ostali Beogradski lezilebovici mogu slobodno da me prozivaju i vredjaju.
Mozda sam ja i bio poslednji kad se delio mozak, ali imam mnogo veca mu..
Sada ne vredi ratovati jer bi to bilo samoubistvo, ali treba praviti planove kako
da se u buducnosti povrati kolevka Srbije.

1389 smo odbranili Kosovo, doci ce opet to vreme...
Zar mi 1389 ne izgubismo srbiju??... 1-jedva 3-turci 8-osvoise 9-drzavu...
nidza 04.06.2008 u 00:47:26
nidza je napisao:
Zar mi 1389 ne izgubismo srbiju??... 1-jedva 3-turci 8-osvoise 9-drzavu...
ovo treba da bude saljivo?
DJ_Boris 04.06.2008 u 00:56:44
DJ_Boris je napisao:
ovo treba da bude saljivo?
ti si saljiv! od 1389 do 1850(nisam bas siguran koja je god) smo bili pod
turcima... 500 god...
nidza 04.06.2008 u 01:10:44
nidza je napisao:
ti si saljiv! od 1389 do 1850(nisam bas siguran koja je god) smo bili pod
turcima... 500 god...
pa nije bas od te godine... Na toj bitci smo zaustavili mnogobrojniju tursku vojku.
Naknadno je poslato jos vojske koja je bez bitke usla u umornu Srbiju....
DJ_Boris 04.06.2008 u 01:22:10
nije sija nego vrat... u svakom slucaju ja nisam za rat jer rat nema smisla... a za
resenje problema je trebalo pre da se razmislja... nasi ministri dolaze prvi put na
kosovo 2008 godine da demonstriraju...smesno i zalosno... 9 godine posle rata...
niko nije pomerio prst za to kosovo ... a sad neko nevin treba da gine... trebalo
je malo da se ulaze i da se pomaze srbima na kosovu... znas li ti Dj_Boris-e koje
je posledice ostavio rat u hrvatskoj... a da ne pricam o ratu '99. sta smo mi time
dobili... sta cemo dobiti ako ponovo ratujemo...protiv koga da ratujemo? ne treba
da se pravimo mnogo pametni... zao mi je ljudi koji su poginuli u tim ratovi...deca
koja su ostala bez roditelja... kad ce ta deca da imaju normalan zivot... srbija
treba da razmislja kako da se oporavi a ne da razmisljamo kao primitici o
ratovima...
nidza 04.06.2008 u 01:58:56
Ma... Ti si za t0 da se stupi u rat, a ti si u Srbiji.. I cim krene taj rat, ti
tjes glav0m bez 0bzira da p0begnes... A sta da radim0 mi k0ji zivim0 na K0s0vu?? Ej
znaci tema ti je jak0 glupa i nebul0zna, prema t0me tjuti, jel nema smisla pisati i
raspravljati 0 0v0me.. A sam0 mi nije jasn0 dal bi prica0 nest0 tak0 da si ce0
ziv0t pr0ve0 na K0s0vu...
MiLiCa_91__ 28.06.2008 u 11:16:11
MiLiCa_91__ je napisala:
Ma... Ti si za t0 da se stupi u rat, a ti si u Srbiji.. I cim krene taj rat, ti
tjes glav0m bez 0bzira da p0begnes... A sta da radim0 mi k0ji zivim0 na K0s0vu?? Ej
znaci tema ti je jak0 glupa i nebul0zna, prema t0me tjuti, jel nema smisla pisati i
raspravljati 0 0v0me.. A sam0 mi nije jasn0 dal bi prica0 nest0 tak0 da si ce0
ziv0t pr0ve0 na K0s0vu...
Molim te ne vuci me za jezik, jer si ti imala porodicu na Kosovu, a ja je zbog
Kosova nisam imao! Odrastao sam maltene bez ovca, vidjao sam ga jednom u 2 meseca.
On je 9 godina provao na polozaju dole, tako da, molim te ne pravi se pametna samo
zato sto zivis dole... I samo me zanima, odakle tebi ideja da bi JA pobegao glavom
bez obzira. Inace bio sam na polozajima Medvedja - Presevo - Bujanovac u zoni KZB
(ako znas sta to znaci), i da je trebalo da se ulazi dole, isao bih...
DJ_Boris 28.06.2008 u 11:40:26
Molim te ne vuci me za jezik, jer si ti imala porodicu na Kosovu, a ja je zbog
Kosova nisam imao! Odrastao sam maltene bez ovca, vidjao sam ga jednom u 2 meseca.
On je 9 godina provao na polozaju dole, tako da, molim te ne pravi se pametna samo
zato sto zivis dole... I samo me zanima, odakle tebi ideja da bi JA pobegao glavom
bez obzira. Inace bio sam na polozajima Medvedja - Presevo - Bujanovac u zoni KZB
(ako znas sta to znaci), i da je trebalo da se ulazi dole, isao bih...
DJ_Boris 28.06.2008 u 11:40:26 izvinia ali t0 je sve tv0j pr0blem... Kad bi
bil0 rata u Srbiji nebi bil0 nista, a mi bi 0vde gubili glave ka0 nista... Prema
t0me ne zelim da raspravljam 0 0v0j temi, ali bl0g je uzasan... LjUb:*:p
MiLiCa_91__ 28.06.2008 u 13:30:53
MiLiCa_91__ je napisala:
Molim te ne vuci me za jezik, jer si ti imala porodicu na Kosovu, a ja je zbog
Kosova nisam imao! Odrastao sam maltene bez ovca, vidjao sam ga jednom u 2 meseca.
On je 9 godina provao na polozaju dole, tako da, molim te ne pravi se pametna samo
zato sto zivis dole... I samo me zanima, odakle tebi ideja da bi JA pobegao glavom
bez obzira. Inace bio sam na polozajima Medvedja - Presevo - Bujanovac u zoni KZB
(ako znas sta to znaci), i da je trebalo da se ulazi dole, isao bih...
DJ_Boris 28.06.2008 u 11:40:26 izvinia ali t0 je sve tv0j pr0blem... Kad bi
bil0 rata u Srbiji nebi bil0 nista, a mi bi 0vde gubili glave ka0 nista... Prema
t0me ne zelim da raspravljam 0 0v0j temi, ali bl0g je uzasan... LjUb:*:p
Uzasan ili ne, to je realnoist... I realnost je da treba nesto preduzeti... Blog je
samo tema na kojoj ljudi mogu da iznose svoje stavove... Daleko od toga da je
Srbima na Kosovu dobro, ali znam neke koji su dole prodali kucerak i okucnicu da bi
u Beogradu digli trzni centar. A ja radim 7 dana u nedelji da bih preziveo...
DJ_Boris 28.06.2008 u 19:01:21

« 1 2

Dodaj komentar


Registruj se na Furku i daj komentar na blog ili napiši svoj blog

Registracija

Interfejs TV

Vidi ko je tu od tvojih prijatelja!

Pre nego što se regisruješ, Furka ti omogućava da vidiš ko je tu od tvojih msn ili gmail prijatelja.

Arhiva blogova od DJ_Boris

<

Mar 2009

>
NedPonUtoSriCetPetSub
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Drugi blogovi od korisnika

Idemo sada... Moblini za DINAR, samo jedan jedini dinar...
Matoreeee, ima kamericu, ima polifone melodije, ima i alarm, sat...
Sve sto ti zatreba... i vise od toga... Telefon san snova, ... Opširnije

Znaci idemo: Imam traktor, imam njivu. U selu glavni sam baja,
stalno u kafani ja pravim belaja. Konobarice me volu posto imam
strasna jaja jer moje koke nisu iz oveg kraja. Prepodne sam na... Opširnije

Ovo je nevidjeno dobro... Idol u Kazakstanu, zemlju iz koje je
potekao Borat... he he he... Prvo jedan "kinez" peva Kacusu... Ali
kraj je vrhunski, Freestyler na Kazakstanki nacin, uz gitari... Opširnije

Bas tako, otisao sam pravac Kushadasi, na totalno zasluzeni odmor.
Mada mozda padne neki DJ Boris Turkey tour, live act.... Nisam mogao
a da ne ponesem laptop i moje playere... A siguran sam da cu pro... Opširnije

Znaci ovu verziju pesme jos niste culi. Ovo morate videti... kakvih
sve ljudi ima... I on se nadao da ce proci... Opširnije